.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: در آستانه 27 اردیبهشت ماه و روز روابط عمومی شیرزاد،عضو باسابقه شورای روابط عمومی استان مازندران: از کلیه روابط عمومی های دستگاههای اجرائی استان مازندران عذرخواهی نمود. عذرخواهی عضو باسابقه شورای روابط عمومی استان از روابط عمومی های دستگاههای اجرائی
شمال نیوز: در آستانه 27 اردیبهشت ماه و روز روابط عمومی شیرزاد،عضو باسابقه شورای روابط عمومی استان مازندران: از کلیه روابط عمومی های دستگاههای اجرائی استان مازندران عذرخواهی نمود.(ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است .... درد بی درمان انتصابهای سیاسی در مظلوم ترین استان ایران / حضور آدمهای کوچک در صندلی های بزرگ مدیریت در مازندران !
شمال نیوز : نگاهی به عملکرد و کارنامه مدیران دستگاههای اجرایی در مازندران نشان می دهد «حرف درمانی » مهمترین تدبیر اکثر مسئولان ، مدیران و نمایندگان استان در سالهای اخیر بوده است ....(ادامه)
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟ انتقاد شدید از استخدام افراد خاص در استان بالا گرفت + اسامی افراد خاص !
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند. «فینسک» و خوش‌ خیالی یک استاندار !
شمال نیوز: حفظ منابع آبی موجود و مدیریت مصرف، تنها گزینه‌هایی هستند که باید مورد توجه باشند نه این‌که استاندار مازندران و مدیران ارشد حوزه آب و خاک، دست روی دست بگذارند و با رأفتی آمیخته به سادگی دربرابر این انحراف آب سکوت کنند.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت. رئیسی به کرمان رفت ؛ حضور در گلزار شهدا / عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان / تغییر در برنامه سفر رئیس جمهور به زنجان
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری صبح امروز به استان کرمان سفر کرد .رئیس‌جمهور پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.(ادامه)
ساعاتی پیش در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی رخ داد. طبق اعلام اورژانس کشور تا این لحظه ۱۰۳ نفر شهید شدند.
‌۲ انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان / اورژانس: تا این لحظه، ۱۰۳ نفر شهید و ۱۸۸ تن زخمی شده‌اند
ساعاتی پیش در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی رخ داد. طبق اعلام اورژانس کشور تا این لحظه ۱۰۳ نفر شهید شدند. (ادامه)
سخنگوی استانداری مازندران اعلام کرد: استاندار مازندران تا پایان انتخابات در استان می‌ماند نگاه رئیس جمهوری و وزیر کشور بر ابقای دکتر سید محمود حسینی‌پور است. استاندار مازندران تا پایان انتخابات می‌ماند
سخنگوی استانداری مازندران اعلام کرد: استاندار مازندران تا پایان انتخابات در استان می‌ماند نگاه رئیس جمهوری و وزیر کشور بر ابقای دکتر سید محمود حسینی‌پور است.(ادامه)
شمال نیوز: «سیدعلی‌اکبر غلامیان» با حکم استاندار قم به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» استانداری قم منصوب شد .



یک مازندرانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم شد
شمال نیوز: «سیدعلی‌اکبر غلامیان» با حکم استاندار قم به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» استانداری قم منصوب شد . (ادامه)
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پی شهادت جانباز سرافراز ۷۰ درصد زنده یاد شعبان صادقی، پیام تسلیتی صادر کرد. ‎ پیام تسلیت استاندار مازندران در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد شعبان صادقی
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پی شهادت جانباز سرافراز ۷۰ درصد زنده یاد شعبان صادقی، پیام تسلیتی صادر کرد. ‎(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
این فرد حدود ۶۰ ساله به همراه فرزندش در صبح روز گذشته با حضور در استانداری مازندران به دلیل آنچه که اعتراض یا اعلام مراتب نارضایتی نسبت به ساخت واحد مسکونی در روستای محل زندگی خود بود، اقدام به خودسوزی می‌کند. ماجرای خودسوزی یک شهروند مقابل استانداری مازندران چه بود؟
این فرد حدود ۶۰ ساله به همراه فرزندش در صبح روز گذشته با حضور در استانداری مازندران به دلیل آنچه که اعتراض یا اعلام مراتب نارضایتی نسبت به ساخت واحد مسکونی در روستای محل زندگی خود بود، اقدام به خودسوزی می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : روابط عمومی استانداری مازندران در اطلاعیه اعلام کرد که تغییر مدیریتی در اداره کل جهاد کشاورزی استان شایعه بوده و هماهنگی با استانداری مازندران در این خصوص انجام نشده است. تغییر مدیریتی در جهاد کشاورزی مازندران تکذیب شد
شمال نیوز : روابط عمومی استانداری مازندران در اطلاعیه اعلام کرد که تغییر مدیریتی در اداره کل جهاد کشاورزی استان شایعه بوده و هماهنگی با استانداری مازندران در این خصوص انجام نشده است.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه به مازندران سفر می‌کند. سفر وزیر جهاد کشاورزی به قطب کشاورزی ایران
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
حسینی پور استاندار مازندران طی احکامی جداگانه، اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مازندران را منصوب کرد.

رییس و اعضای ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند
حسینی پور استاندار مازندران طی احکامی جداگانه، اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
استاندار گلستان در احکام جداگانه‌ای دبیر، جانشین دبیر و رئیس دبیرخانه ستاد انتخابات استان گلستان و روسای کمیته‌های آن را انتخاب کرد. اعضای ستاد انتخابات استان گلستان منصوب شدند
استاندار گلستان در احکام جداگانه‌ای دبیر، جانشین دبیر و رئیس دبیرخانه ستاد انتخابات استان گلستان و روسای کمیته‌های آن را انتخاب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: روابط عمومی استانداری مازندران استعفای یکی از فرمانداران استان را برای شرکت در انتخابات مجلس را تکذیب کرد. تکذیب استعفای یک فرماندار در مازندران برای نامزدی در انتخابات مجلس
شمال نیوز: روابط عمومی استانداری مازندران استعفای یکی از فرمانداران استان را برای شرکت در انتخابات مجلس را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : درختکاری نشان از آینده نگری مردم و مسئولان است . کسی که آینده را می بیند به درخت و کاشت آن می اندیشد . بعبارت  دیگر ،درختکاری فرهنگ امید و آینده نگری ایجاد می کند . همت همگانی برای کاشت درخت و مازندرانی سبزترو آبادتر
شمال نیوز : درختکاری نشان از آینده نگری مردم و مسئولان است . کسی که آینده را می بیند به درخت و کاشت آن می اندیشد . بعبارت دیگر ،درختکاری فرهنگ امید و آینده نگری ایجاد می کند .(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
انتقاد از نحوه اعلام تعطیلی روز شنبه
مسئولان در جلسه استانداری برای تعطیلی مدارس و ادارات، دقیقا چه چیزی را تصویب کردند که از بعد از اعلام خبر، هر چند دقیقه یک اصلاحیه‌ای درباره آن منتشر می‌شود. انگار هر یک از اعضای جلسه در گفتگو با رسانه‌ها برداشت شخصی‌شان را اعلام کرده‌اند.(ادامه)
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد.

جزییات برنامه میزبانی مازندران از ۱۴ شهید گمنام در ایام فاطمیه
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه در این استان خبر داد. (ادامه)
شکست نقشه ترور آیت الله علم الهدی در مشهد مقدس
روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام استان خراسان رضوی از دستگیری یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم توسط سازمان اطلاعات سپاه استان خراسان رضوی خبر داد.(ادامه)
روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) از دستگیری یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم توسط سازمان اطلاعات سپاه استان خراسان رضوی خبر داد که قصد داشت نماینده ولی فقیه در این استان را به شهادت برسانند.



سوءقصد به جان « آیت الله علم الهدی» / نقشه ترور شکست خورد
روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) از دستگیری یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم توسط سازمان اطلاعات سپاه استان خراسان رضوی خبر داد که قصد داشت نماینده ولی فقیه در این استان را به شهادت برسانند. (ادامه)
 نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور به میزبانی روستای انگاس و با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و مشاور عالی استاندار مازندران برگزار شد. برگزاری نشست کاهش محرومیت و رفع موانع تولید در کجور
نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور به میزبانی روستای انگاس و با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و مشاور عالی استاندار مازندران برگزار شد. (ادامه)
 رئیس جمهور با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی دارند، گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند. افراد ناکارآمد را از سازمانها کنار بگذارید/ آبروی افراد مهم است اما...
رئیس جمهور با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا جایگاه ویژه‌ای در قانون اساسی دارند، گفت: افرادی که وارد شوراهای شهر و روستا می‌شوند باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.(ادامه)
وزیر جهاد کشاورزی وارد مازندران شد
وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز وارد مازندران شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.